I love u to the bones!

Helluu!!

Har inte skrivit nått idag ännu trots att jag varit vaken sen kl 10 då bääbisarna väckte mig!

Ja jag har varit o handlat på Maxi =50 minuters promenad nonstop, thats good!

Hade min vår jacka och solbrillor på mig o det var sååå skönt i solen, känner nästan att jag skulle kunna ta en filt o gå ut o lägga mig i gräset och frosten ha ha ha! Me jag tror inte jag gör det...

Nova ligger just nu på klösmöbeln och solar på balkongen medans lilla Nellie fisen ligger o sover på soffan!
Nova har varit sååå himla mammig de senaste dagarna. Igår fick jag gå o bära runt på henne HELA tiden nästan. Och så fort jag släppte ner henne så gick hon varv och varv runt mina ben o jamade tills jag lyfte upp henne igen, lilla snuttan!

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen,,,

Och jag har INGA pengar kvar! Om jag inte får nått över efter att alla fucking jävla räkningar e betalda. Men men. Det e väl bara bra för då kan jag inte köpa mat eller godis. Eller d gör jag ju inte nu iaf men men!

Eller jo jag köper ...nått ätbart iaf.
Dont Worry Be happy!


Jag e Happy iaf för jag har gått ner drygt 9 kilo!!! WIIIEEE!
Min psykolog påpekade det flera gånger igår och jag sa "NEEEJ DET SYNS JU FÖR I HELVETE INTE" Hon sa då om o om igen "DET SYNS REBECKA"

Ja ja liite glad blir jag iaf!!!

Så pratade vi om på tisdag, hon kommer kl 14 och hämtar mig o kör in mig...
hjälp...

Aja
Så nu i helgen ska jag packa och HELA tiden kommer jag på¨nått mer jag bara MÅÅSTE ta med mig! Uff kan ju inte ta med mig ALLT!!! Aja!

Nä nu ska jag sätta mig i solen på balkongen o röka lite...

Lite bilder på mig påväg till Maxi kommer nog senare...

Bye bye  darlings<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0