Exorcisten!

Har jag precis tittat på...och som vanligt kan jag inte låta bli att titta på datorn sen efter o se hur skådisarna ser ut idag...

Lite coolt att "lilla" Regan e vuxen nu...

Ja ja TIME GOES BY!!!

    
Linda Blair som Regan                     Not nice...


        
And this is her NOW!!!

Och så kommer ni väl ihåg Regans mamma i filmen "Mrs McNeill" (stavning)  

 
Ellen Burstyn DÅ                                                   Och NU!

Säger ju ATT TIDEN GÅR FÖR FORT!!!

Ja ja! Nu ska jag ta o sätta lite fart här... Måste se till att flytta på lite möbler så den nya får plats sen...Vart mina "gamla" ska stå, det e en annan fråga, men d ordnars sig nog!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0