Bilder, bilder och åter bilder...

Ja nu har jag ÄNTLIGEN laddat upp de typ 150 bilderna jag hade på min mobil..

Så här får ni se lite. Ska försöka komma ihåg från vilket datum de är...


Kanske 2 veckor sen - så här ser det ut när jag ska sova då ska flikkorna sova PÅ MIG!


Vi morgon busar i sängen - Nellie attackerar min fot :D


Jag var EGO igår kväll höhöhö


Så här såg d ut i mitt vardagsrum INNAN!


Tomt blev d när jag tog undan allt utan teven innan Ida o hennes pappa kom.


OCH HÄR E MÖBELN!!! Med lite katter på köpet och innan jag hade ställt saker i och på den.

Så himla snygg!
I´m lovin it!

TACK IDA!!

Ja orkar inte ladda upp fler bilder nu. Nu ska jag ta o gå o diska lite.
Ta mina sömnisar som jag INTE ska spy upp ikväll!

Och sen ska jag sooova!

Började titta på Bourne Identity men tröttnade, dvs inte min typ av film...

Säger godnatt nu folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0