Becka goes EGO..ehh..PSYCHO!!!

Nu har jag diskat o sen tog jag ett bad...

Sen lekte jag psycho...med kameran

 

  



DET VILAR EN FÖRBANNELSE ÖVER MIG!!!


jag sa juu det.

Tror du mig INTE!

OK HÄR E DET RIKTIGA BEVISET!!!



Men det blir vår lilla hemlis va...vi säger inte det till nån!

Inte berätta för nån!



Jag känner mig jävligt flummig! Och manisk...

Nu börjar snart Melodifestivalen o till den ska jag festa till med lite Cola Zero!!!

Yep!

So long darlings and remember
RÖSTA RÄTT IKVÄLL!

(själv ska jag bara rösa 1 gång för min tele räkning blev liite hög sist...ehhmm.)

Kommentarer
Postat av: psykos

hej.. roliga bilder du har :P

tack för stödet om sidan, jag har gjort om nu, så kom gärna in och kolla. massa kramar! P

2009-02-14 @ 21:19:37
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: psykos

Hej. han jobbar på hagsätra socialpsykiatri. förresten så är britneys nya album jävligt bra producerat! elskar "blur" tack för ditt stöd.

kramar psykos

2009-02-14 @ 23:36:35
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0