1 vecka....


Den här lyssnade jag jätte mycket på under perioden som nog var min hemskaste i hela mitt liv...

Ang rubriken. Ja om 1 vecka vid den här tiden sitter jag hos jouren antagligen o pratar...eller väntar på att få prata. Vad ska jag säga? Jag känner mig helt borta. Men jag inser nu att jag gör rätt! JAG MÅSTE LÄGGA IN MIG! Ja tyvärr e det så...


Idag ska jag till psykologen o jag  känner på mig att det kommer bli tårar där...
Hon kommer o hämtar mig som vanligt!

Ångesten e på nivå outhärdlig och jag vet inte vad jag ska ta mig till...

(önskar faktiskt att jag kunde ha dött när jag kände mig så dålig)

Ja det här blir bara massa depp ord...men det e de tiderna för mig nu...

Nu måste jag gå o ta min morgon medicin!

Just det vågen visade MINUS 1,3 kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0