Ångest & Självmord

Ikväll har jag fått smaka på den så välbekanta ångesten och även självmordstankar/funderingar...
Trots medicin har det inte blivit bättre - förrän när jag tittade på RENT HUS!
Då släppte demonerna lite o jag tänkte...jaaa.
Men vad händer då? Jo serien Lie to me börjar - och vad handlar det om JUST IKVÄLL?

MYSTISKA SJÄLVMORD
. Och självklart kan jag inte låta bli att titta även om jag ALDRIG har sett ett avsnitt...

Blir arg på mig själv, och undrar som så många gånger om jag ska fortsätta kämpa...

eller bara...

H
 O
  P
   P
    A
      ****************
                                ***************
                                                       ******************
                                                                                     -------------------------------------------------------------------------------> FRI?

ÅSCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0