1 månad sen Nellie dog...



Idag är det 1 månad sen min lilla bäbis dog...
tårar, tårar, tårar

Kl 14.29 slog hennes hjärta sitt sista slag...

Minnerna kommer tillbaka.
Jag ser hur du ligger där och kämpar - mot döden.
De fick ge dig en extra spruta - för jag sa det " snälla hon andas fortfarande, gör slut på det nu"

Och när de konstaterade att du var borta så ville jag inte gå. Jag ville inte lämna dig...

Men till sist gick jag...såg dig sista gången genom det runda fönstret i dörren.

JAG ÄLSKAR DIG TILL SOLEN, MÅNEN OCH TILLBAKA IGEN<333


ETT LJUS TILL DIG MIN ÄLSKADE BUS BÄBIS<3



Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefina bilder på Nelly. Hon är jättesöt. Sköt om dig älskade vän.



//Marie

2009-04-10 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0