Mitt 2008!

31/12-2007
Förra nyårsafton firade jag med mina f.d kompisar, Emelie och Veronica. Var inge särskilt kul om jag ska vara ärlig...

            

9/1-2008 började jag komvux för att läsa upp ämnena Matte A och Svenska B
   


9/4-2008
Skolan gick åt helvete. Hade mått dåligt ett bra tag och denna dag blev jag LPT:ad och inlagd på PIVA efter att ha skurit mig och fått sy närmare 30 stygn, med en massa bältesängs läggningar och Extra Vak....
Några dagar innan jag blev inlagd - o jag log här...Blev utskriven den 19/5-08

1/7 -2008
Jag fick min egna första RIKTIGA lägenhet med FÖRSTA HANDS KONTRAKT! Och jag var lyckligare än någonsin :D

     


Ca 2/8-08 började EuroPride som jag o mina f.d kompisar gick på. En vecka var det, men jag hade inte så kul för jag kände mig vääldigt utanför...

    


6/8 -2008 blev jag mamma till mina flikkor Nova och Nellie!!!
   

2/10-08 Jag började må dåligt under september o denna dag blev jag LPT:ad igen och hämtad med polis till psyk. Hade många permissioner, så jag var hemma en del. Blev utskriven 6/11-08 för att JAG ville det...

   

22/11-08 Jag blir firad på riktigt i efterskott av Marie o Ing-Marie eftersom jag på min 23 årsdag den 25/10 var inlagd...
   


24/11-2008 sårade min älskade lillasyster mig nått så otroligt så jag sa upp kontakten samma dag o det resulterade i att jag tänkte begå självmord.Drack en hel flaska vodka för att sen lägga mig på spåret..Men blev tvångsinlagd o det blev självmordsförsök på psyk och bältessäng igen..Blev utskriven dagen efter utan att ÖL ens frågade hur jag mådde...

      


7/12-2008 blev det bil till S.t Görans akutpsyk mottagning. Blev LPT och exta vak... Inlagd o LPT:ad till den 29/12-2008
     


30/12-2008 Jag mår super bra och har gjort några dagar nästan en vecka. Mycket tack vare att jag numera sover på nätterna och kommer upp på morgonen...Spenderade denna dag med min boende stödjare Susana. Promenad, mat, o kaffe i centrum!!Med nya kläder från Ellos!

      
På promenad i kylan                                  Min "outfit"                                                Mina nya kläder från Ellos!



31/12 -2008
IDAG!

Ska fira in det nya året med Marie och Ing-Marie! Ska äta o dricka gott hemma hos Mig!!!
Jag VET att det kommer bli en trevlig och mysig nyårsafton med underbara människor<333

SAMMANFATTNING!
Ja, jag e glad att jag fortfarande lever. Att jag sitter här nu. Det hade kunnat gå riktigt illa många ggr under året.
Jag hoppas att mitt 2009 kommer bli MITT ÅR! Mitt må-bra-år. Att jag ska hitta inre frid och att jag ska kunna vara lycklig för det lilla men det som jag ändå har.

Nyårslöften.
Tänkte att i år ska jag iaf ha nått nyårslöfte.Brukar väl "säga"att jag har d de andra åren oxå...men det e alltid det vanliga, typ att gå ner i vikt, sluta röka eller nått sånt som man ändå aldrig håller. Så nu tänkte jag bara säga ETT yårslöfte för 2009 och jag vet inte om jag kommer lyckas med det men jag lovar att jag ska göra allt för att försöka!

Att ta hand om mig själv på bästa sätt så att jag kan utvecklas och hitta inre ro och frid.

Önskar er ALLA ett riktigt Gott Slut och ett riktigt:
GOTT NYTT ÅR!!!!










Kommentarer
Postat av: Camilla

Ditt 2008 verkar inte ha varit lätt. Hoppas 2009 blir ett bättre år! KRaM/C

2009-01-13 @ 22:01:27
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: Becka

Nää d var ett tufft år...jag hoppas oxå 2009 blir ett bättre år

Tack



Kram

2009-01-14 @ 18:04:00
URL: http://theangelgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0