Sjukling i nästan 1 vecka...

Fyy faaan asså. Jag kände av det redan på lördagen när mamma var hos mig men jag klarade att umgås med henne, vi åt mat, drack kaffe och pratade. Sen kollade vi på film oxå. Det var riktigt mysigt o trevligt.

På söndagen vaknade jag med feber och med värk i hela kroppen. Detta höll i sig, blev tom lite sämre men igår (torsdag) så vände värken i kroppen o satte sig i halsen i stället. Aj aj ajjjj. Febern har jag dragits med HELA tiden men jag ANAR en liiiten förbättring idag.

Mamma har varit snäll o kommit till mig med mineral vatten och värktabletter. Juste jag gick tom till Vc igår för jag började bli ganska nojjig över vad det kunde vara. Men efter hals prov o blod prov visade det sig att det är VIRUS så det e bara att uthärda.

Men jag kan (peppar peppar) börja se ett slut på denna hemska tillvaro. USCH USCH för att vara sjuk.

Nu ska jag återgå till det "normala", ser fram emot våren som nu börjar visa sig mer o mer.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0