Netbook (Notebook) Piiiink!

Yes yes yeeees min liiilla (verkligen liten) älskling har kommit igår. Tyvärr har jag inte kunnat prova den ännu för jag måste skaffa en annan elkontakt som passar våra svenska eluttag, eftersom den kommer i från Kina. Men den e så söt, såå liten. Endast 7 tums skärm, den är som en liten bok. Den blir verkligen PERFEKT att använda till mitt projekt som jag INTE har gett upp ännu. Den passar utmärkt att ta med sig om man ska "jobba" nån annanstans, den får plats i min handväska och väger under 1 kg. PEEEERFEEEEKT :D

Annars strular det fortfarande med min internet uppkoppling o telefoni. JAG BLIR GAAAAALEN! Vad är det som tar sån jävla tid?? GISSA OM DE kommer få dra av på min räkning??? HEEELL YEAH!

Idag ska jag till tandläkaren. Sen efter åker jag direkt till Skärholmen för att hitta det där till datorn och sen passar jag nog på att handla lite på Ica Kvantum oxå.

NÄ nu ska jag ta o klä på mig, ta ett glas pepsi max, borsta tänderna noga (jag har tagit ut min tung percing, det känns mycket skumnt utan den...) o ge mig ut i snön.

JAG VILL HA VÅR!!!


MY BABY ♥

Kommentarer
Postat av: katharsis

dom är ursöta dom där minadatorerna :)

vad fick du betala för din?



blir nyfiken när du nämner ditt projekt, kan man få veta lite?



kram

2010-03-04 @ 13:31:55
URL: http://kamikazeplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0