Dear Friends :)

Måste tyvärr fortfarande säga att jag har inte fått ordning på mitt Internet eller telefoni. Det kom en gubbe hit igår o skulle laga men han kunde inte så han skulle kontakta de som har "gjort" detta stadsnät så de får komma för de e de ända som kan fixa det. Faaaaan. Men han sa tröstande att "Du får se dig som unik, för INGEN i ditt hus har drabbats, det är bara du".

Ha ha ha unik? Nä däremot känns det som det vilar en förbannelse över mig... Varför är JAG den enda i 3 portar som har drabbats? Well well
Har lite tur nu som lyckades logga in på en grannes nätverk men det brukar inte hålla så länge, så jag ber er att ha överseende med detta.

Jag kan asså inte blogga så mycket som jag vill...

Igår när jag gick o la mig trodde jag på fullaste allvar att jag skulle bli magsjuk. Jag hade så fucking ont i magen och mådde fruktansvärt illa. Men jag klarade mig. Jag tror jag vet varför...

Hursomhelst så betyder det att jag KAN sjunga med kören imorgon på Högmässan i kyrkan, vilket är väääldigt roligt hihihi.

Idag ska jag inte göra nått speciellt.

Ha en goooood day everybody.

PÖÖÖÖÖSS


jag vill att min lugg växer ut helt nångång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0