Ståhej!


Ja jag har inte bloggat på ett tag, jag har helt enkelt inte haft lust... Nu sitter jag här med en god kopp kaffe. Min mamma opererades igår, de bytte ut hennes trasiga knäled, så idag ska jag o syster åka och hälsa på henne...

Annars så händer inte så jätte mycket, eller jo vardagen rullar på. Och jag kan glatt berätta att min mens har kommit igång -så jag slipper gå till gyn (tack gode Gud)! Och så kan jag oxå berätta att jag gått ner 1,3 kg sen i måndags. Jääääj!!!!

Nova mår bra, hon har varit väldigt "mammig" de senaste dagarna.

Och jag ser fram emot finalen av Robinson ikväll :D

Nu ska jag ta en cigg och dricka upp mitt kaffe, sen e det dags för frukost. Just det -kan även erkänna att jag har shoppat en hel del den senaste tiden, kläder, en väska, en dvd spelare är några av sakerna, har dock inte fått hem allt ännu...

Hoppas ni får en bra dag i vinter kylan

JAG VILL HA VÅR & SOMMAR NUUU!

Kraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0