Puuh

Blää och suck vilken lång dag det har varit och än e den inte över. Jag ska strax hoppa in i en taxi o åka och repetera med kören. Hmm det känns som om jag inte orkar. Men jag vet ju att när jag väl e där och sjunger då e det ju ap kul, det gäller bara att TA SIG DIT och inse det, för 111 gången :)

Annars idag har jag varit hos mormor o hjälpt henne med lite dammning och kastat sopor. Sen har jag även haft tvättstugan, och jag har ännu inte packat upp tvätten. Den och all jävla disk väntar på mig tills jag kommer hem. Aja I´ll survive i guess...

Den här renings drycken jag TÅLMODIGT kokar VARJE dag gör ju så att allt skit i kroppen rensas bort, och ja det e nog en hel del. Jag har fått as mycket finnar på hakan. Dels ser det ju inte klokt ut sen så gör det så satans ont oxå, suuuck. Känns som om jag e 14 år igen... Och jag börjar, appro på ingenting, bli lite orolig hur det egentligen står till med min "flickmage". Sist jag hade lingon veckan var i november... Det e asså 3 månader sen snart. Jag får mens smärtor kring det datumet som det ska komma igång men thats it. Jag borde egentligen gå till min gynekolog o checka upp det, men man längtar ju inte precis dit så därför tänker jag hela tiden, "ja men NUU kommer den säkert igång snart" - men icke.

Aa det kanske inte blev ett sånt trevligt inlägg med prat om finnar och mens, men wtf, detta e det som tynger mig mest nu.

Kan ju försöka se det positiva och tänka att DET E IAF INTE BLOD & SJÄLVMORD som tynger mig just nu.

Jag känner mig rätt så stabil ändå.

Nää nu ska jag snart rusa iväg, ha en bra kväll allesammans :D

PUSS


Denna blir min i början på februari, och den var så jävla dyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0