Mysig helg - nu börjar allvaret...

Mmm jag och älsklingen har haft en mysig helg tillsammans. Han åkte ifrån mig tidigt idag vilket gjorde ont i hjärtat men jag vet ju att vi ses snart igen :)

Jag börjar bli riktigt nervös över i morgon då grupp terapin startar. Vad jag har förstått så e det jag och 2 tjejer till som e nya men frågan e om det blir fler??? Aja känns ändå bra. ÄNTLIGEN ska jag ta tag i mina demoner...

Ikväll blire att bara glo på tv och sen gå o lägga mig tidigt, e sååå satans trött. Skulle kunna somna nu men då får jag ingen sömn inatt så det blir att hålla sig vaken ett tag till.

Ska vara på terapin kl 10 så jag gissar att jag INTE bloggar nått innan, bara så ni vet :)

Nää nu ska jag värma en kopp kaffe o hoppas på att koffeinet gör mig piggare och sen ska jag ta en cigg.

Jag fascineras över hur LITE jag röker nu för tiden. På väg att sluta kanske???

KRAM O PUSS

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är också så himla tröööööttt! Har en läkartid 10.20 imorgon så får inte sova ut :( Ska nog sova lite i soffan nu, hehe.

2010-01-17 @ 19:08:43
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Anna B

Lycka till i dag! Hoppas att det gick bra på terapin!

2010-01-18 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0