Bilder!

Ja nu har jag äntligen fört över bilder från jul o nyår så jag tänkte visa er några!


Lite av mina julklappar


Julklappar från mitt hjärta, ett rosa örngott och en roosa mugg :)


2 av alla bra saker jag fick av älsklingen när vi var på IKEA :)


I måndags kom ÄNTLIGEN min nya kaffebryggare som jag köpte av de pengar jag fick i julklapp av mormor:)


Några bilder på min prinsessa ♥


Älsklingen köpte en Bag In box till oss som vi hade i 3 kvällar :) Det var gott och med det skålade vi in det nya året!

Jag e sååå lycklig över att ha träffat mitt ♥. Det var lite synd att jag blev förkyld när han var här men vi hann göra en hel del iaf. Vi var i Skärholmen, Kungens Kurva, IKEA, Ica Maxi b.la. Sen blev det myyycket mys här hemma med dvd filmer, ja jag har fått låna en DVD-spelare av honom :), mycket gott att äta såsom Alladin choklad ask, chips, ost o kex m.m.

Jag kan knappt vänta tills han kommer nästa gång. Och jag längtar efter att få uppleva saker med honom.

Jag älskar dig Fredrik, det vet du va?!


Nu ska  jag dricka upp mitt kaffe:)

Vi hörs allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu var det längesen jag var här inne igen, så mycket annat att göra! :)



Men va kul att det verkar funka för dig och F, håller verkligen tummarna för er! Hur är allt annars? Ser du nått ljus? Kram

2010-01-06 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0