Shopping och livet leker :D



Yes nu har jag äntligen färgat håret igen, blondt, blondt blooooondt :) Jag har varit i stan med mormor idag och gick på en hälsokost affär där jag köpte D-vitaminer som jag ska börja ta nu. På vägen hem hoppade jag av i Skärholmen för att gå på HM o handla hårfärg men jag hittade lite mer, fast på KappAhl då. Hittade jeansleggings, en top och några hipsters till en billig penning. Alltid kul att skaffa lite nya kläder, det e ju inte så ofta jag gör det.

Nu ska jag fortsätta titta på dansen på tv 4. ha en bra kväll alla som läser detta nu.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ååh vad roligt att du gör det! :)

Jag brukar titta in i din blogg också :)

Typsnittet heter AvantGarde Bk BT om jag hittat rätt, men prova :) Annars får du tjata på mig igen :)



Kram!!

2010-02-07 @ 09:35:57
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0