Projekt!

Jag har igår börjat med ett projekt. Ett stort ett, som kommer ta mycket tid och energi av mig men jag har länge länge velat göra detta. Jag har inga jätte stora förväntningar, jag gör det främst för mig själv - sen får jag se vart det hela leder. Det känns iaf bra hittills. Och jag kommer hålla VAD det e för projekt hemlig tills jag VET att det fortsätter att gå bra.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Idag e det individual terapi, det ska bli kul att prata med Dr Peder. Och jag kommer bara behöva betala 50 kr för sen e jag uppe i frikort så resten av året slipper jag betala, vilket jag uppskattar.

Mamma mår sådär efter operationen. Hon e hemma men hon behöver folk som hjälper henne med saker.

Ja sen undrar jag om det var Nova som har lyckats öppna mitt sovrumsfönstret (det stora) eller om det e blåsten??? Det känns som om inget av det skulle vara möjligt men det måste vara antingen eller för fönstret var vid öppet.

Nää

duscha nu!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0