Middag och kaffe dags!

Puh, här sitter jag o nästan hungrar ihjäl. Måste ta o laga lite mat nu. Sen ska jag brygga kaffe, guud så gott det ska bli.

Det gick VÄLDIGT bra på gruppterapin idag. Jag vågade öppna mig mer och jag berättade för alla om min skolgång hur tuff den var osv. Det gör ju ont att tänka tillbaka på nått som man desperat har försökt glömma i alla dessa år, men jag fick förståelse och framför allt så lyssnade alla, lät mig prata klart - och det var inget konstigt med det.

Det var dock kanske för att 3 personer inte kom idag. Genast så kändes gruppen mer TRYGG... Trots att vi var 6 st + ledaren.
Det känns iaf super bra att jag, om än sakta men säkert, börjar känna mig trygg, avslappnad o lugn i en situation där jag annars brukar få DÖDSÅNGEST.

Det känns även som om det hjälper mig, fast jag kan inte sätta fingret på just VAD det e som hjälper. Men herregud det e ju lixom bara 3.e gången jag var där idag, jag måste låta det ta tid. Allt går inte över en natt. Det tog många många år för mig att få den här diagnosen, då får jag ju räkna med att den inte bara försinner på några veckor...

Men på det stora hela känns det bra.

Nää nu e det matlagning o kaffe på G...

Ha en fin kväll!

PUUUUUUSSS


HA HA HA - mitt hår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0