Söndag 11 april 2010

Hej på er!

Idag är en slapp dag känner jag. Tycker lite synd om mig själv för jag har så ont i magen av naturliga skäl. Hade svårt att komma till ro igår kväll så jag somnade inte förrän vid 3.30-tiden. Trots det vaknade jag ca 9.30. Kan bero på att jag tog färre sömn tabletter.

Vad ska jag göra idag då? Ingen aning faktiskt. Mamma o syster kommer KANSKE ner hit för de skulle vilja träffa Nova o få se IRL när hon e ute o skuttar, hihi ♥
Annars ska jag väl bara ta o pyssla lite här hemma. Slö titta på Tv, spela lite data spel m.m

Jag hoppas iaf att ALLA ni därute får en toppen söndag.

Jag e iaf VÄLDIGT BESVIKEN på att solen gömmer sig bakom ett tjockt lager av gråa trista moln, men men.

KRAM PÅ ER!



Hittade de här två bilderna. Det är EXAKT 1 år sen, den 11 april 2009 var jag o Marie ute o vår promenerade till bad stranden och jag BADADE fötterna - vattnet var iiiiskallt minns jag :D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0