Rädd

Ursch, fy sjutton va nervös o rädd jag e inför dagens induvidual terapi... Jag e rädd för att jag inte ska kunna visa ett "Happy Face", att min ångest ska speglas genom mina ögon, att tårarna ska börja rinna, att paniken växer i mina ord. Jag e livrädd. Jag vill inte inte inte bli inlagd, punkt.

Vaknade iaf av mig själv runt 7.30. Skönt att för en gångs skull vakna runt en bra tid o ändå känna mig relativt utsövd.
Har nyss pratat med mamma i 45 minuter, he he. Vi pratade mycket om sommaren o de olika resorna vi vill/ska göra.

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen, sen måste jag äta nån slags frukost, guess what? Juste ägg! Och det roliga e att för att de ska räcka så långt som möjligt(tills på måndag helst då jag får pengar) så kommer jag bara kunna äta 4 st ägg TOTALT idag, 2 per portion. Not good, att man måste typ gå på svält diet bara för att man inte har pengar. Men ok jag erkänner, jag HAR 1,88 kr på kontot...Eh

Nu ska jag sätta lite fart här, beställa FT, diska, duscha, bädda sängen, rensa flickans toalett m.m

HAVE A GREAT DAY!

Kisses N´Hugs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0