Middags dags kl 19.30?

Hmm vette fan. Min hunger e som borta nu för tiden. Jag åt frukost imorse för alldeles för länge sen men jag e inte ett dugg hungrig.

Oj oj oj sikken dag d har vait då. Allt har gått i ett. Det blev en hel del jobbigt prat på gruppterapin idag men d gick ändå bra, för d var bara jag o en tjej till där. Vart alla andra var vette fan.

När terapin var slut åkte jag direkt till ICA MAXI och "storhandlade", iaf för en dryg vecka framåt :) Och jag måste påpeka att det gick väldigt lätt att BARA köpa det jag BEHÖVDE. Skönt. Dock fick jag vänta drygt 20 minuter innan min bil kom så jag kunde åka hem, och jag satt faktiskt o frööös, hua var det blåste just då...

Väl hemma igen så packade jag upp o la in allt i kylen o frysen. Sen satte jag mig en stund o vilade, gosade med Nova. Men sen gick jag i väg till Centrum och köpte ägg, hämtade mediciner och köpte billig limpa cigg - och jag fick den 40 kr billigare, ha ha. Undrar hur jag lyckas...

När jag närmade mig min port så stod reparatören utanför. Han haffade mig pga att jag felanmält en sak, så vi bestämmde att han skulle komma lite senare vilket han gjorde, skönt då e det ur världen.

När han varit här satte jag mig i soooolen på balkongen, satt o solade i över 1 timme medans telefonen gick varm, he he men det var riktigt skönt.

Så nu ska jag se på CSI kl 20, men sen e det inget bra på TV så jag tror jag går o sover efter det.

PUSSS O KRAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0