Hey All


Yes jag e vaken. Vaknade halv 6, var suuuper kaffe sugen så att jag var tvungen att gå upp och sätta på kaffebryggaren. Nu har jag fått i mig en del så det börjar bli bra, he he he.



Kunde inte låta bli att väga mig när jag kom upp... MINUS 1,1 kg till. YEEEEES :D

Idag har jag NADA på schemat, vilket e ganska skönt. Fast jag skulle vilja ha nått att göra, hmm, kanske ringer mormor en sväng och går till henne o hjälper henne att damma lite.. Vi får se

Kanske tar en promis ner till vattnet o matar lite fåglar om det blir fint väder, skulle vara mys!


Försökte mig på en fjortis pose men d gick inte så bra ha ha ha, vilken tur kanske jag ska säga!!!

Nää nu ska jag slå på tv4 o nyhetsmorgon o hämta lite mer kaffe, mmm, kaffe e livet
Ska se vad d ska bli för väder today.

PUSSAR & KRAMAR

(Idag mår jag bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0