Fortsatt Minus på Vågen :)

Yes yes yeeeeeees.

Totalt har jag nu gått ner 5 kg sen i måndags. Jag måste säga att jag e super nöjd, MEN det är en lång väg kvar. Jag måste bara fortsätta tänka på VARFÖR jag vill detta. Det e inte bara på grund av utseendet, nej det är MEST för hälsans skull. Jag vill inte inse detta om 20 år, då jag kanske ligger på sjukhuset efter en hjärtinfarkt, att "jag borde ha ändrat på min livsstil för länge sen". Det e NU jag kan göra något åt detta. Om 20 år kanske det e försent och då är jag säker på att jag ångrar mig.

Och jag måste hålla med om att det e nästan som en liten "kick" att inte äta allt det dåliga. Precis som den "kicken" jag har fått av att hetsa. Skillnaden e bara att det ena är dåligt, väldigt dåligt och det andra är bra, väldigt bra.



Imorrn e det en ny vecka, men nya UNDERBARA små mål på vägen som jag vill och SKA uppnå!! Mål som kanske inte syns för någon annan men väldigt väl för mig.
En sak jag MÅSTE göra är att åka på terapin ALLA 3 DAGAR i veckan. Jag får INTE skita i nån av de, om jag inte skulle bli jätte sjuk men det tror jag inte.

Nått som jag ska ta upp med Dr Anna den 23:e är att mina ärr har länge nu kliat och brännas så himla mycket. Jag har fått förklarningen att det beror på att det är nervändarna som försöker hitta tillbaka till varandra efter att jag skurit av de i samband med skärandet. Hmm, nu e det bara d att detta har pågått såå länge att det måste vara nått annat oxå eller istället.

Ikväll ska jag mysa framför teven med en kopp te och Wipeout och Ballar Av Stål. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Jag behöver sova, det vet jag.

Eftersom jag får pengar imorrn ska jag ta mig till Ica Maxi efter terapin o handla in lite välbehövliga saker, bla gurka. Asså jag e sååå jäkla sugen på gurka, ligger o fantiserar om att ha en hel gurka och bara ta en STOR tugga av den - mmmm muuums. Ha ha ha låter lite snuskigt kanske men jag lovar, det e helt oskyldigt.
Paprika vill jag ha oxå, och isbergssallad.
Ja det blir en hel del jag ska handla, men det blir skönt att få hem lite mat igen.

Fast jag ska dock fortsätta med ÄGG DIETEN en vecka till. Till den 24 april. 2 veckor totalt. Men jag tror inte det skadar om jag äter lite gurka, det e ju trots allt nästan bara vatten i de ändå. Hmm kan jag ha vätska brist? Nää jag tycker jag dricker vatten hela tiden.

Nu ska jag sluta prata gojja. Ha en riktigt nice kväll everybody.

Kisses N´Hugs ♥


Här är min lilla hjälte, mitt allt. Hon är den jag fortsätter kämpa för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0