Dr Phil

Hej allihopa. Jag har varit vaken sen 8.30. Jätte skönt att få sova ut men samtidigt inte sova bort hela dagen. Morgonen är absolut den bästa stunden på dagen för mig. Jag får mitt kaffe o min morgon cigg. Idag fastnade jag för olika Dr Phil program på You Tube. Har suttit o slö tittat sen kl 9 ungefär. Men jag har oxå tagit lite pauser och bla pratat med min lilla mormor och haft en mysig och gosig stund med min lilla flicka. Gud var jag älskar min lilla plutt, jag säger det till henne hela tiden. Jag är så tacksam att jag har fått henne.

Det är hon som får mig att kämpa ännu hårdare och ännu mer. Det är henne jag kommer hem för varje dag, det e hon jag vaknar och går o lägger mig för. Hon är mitt allt, min lilla älskling, mitt ♥. Hon är det bästa som finns.
Mamma älskar Dig Nova♥


Vägde mig idag, det visade sig att totalt har jag gått ner 4,2 kg sen i måndags. Jäääääj, im happy. Men jag gissar på att det kommer sakta ner farten sen på måndag när jag får pengar igen, he he. Fast det e ju bara bra isf. Det e ju inte bra att gå ner för fort... Aja, allt löser sig.

Jag funderar på vad jag ska hitta på idag, om jag ska hitta på nått? Vädret känns just nu inte så jätte lockande men det kanske klarnar upp lite senare. Isf går jag nog ut på en prominix med lilla Novis.

Hoppas allt e bra med er läsare.

Hugs N´Kissies
B e c k a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0