Underbart...

Det e det ända ord jag finner för denna dag. Jag o älskling har gått promenad runt vattnet, suttit vid vattnet o myst. Ätit mat, fikat, pratat, kramats, pussats och det har varit... ALLDELES UNDERBART!

TACK ÄLSKLING FÖR ATT DU KOM TILL MIG. DU SKA VETA HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG, DENNA GÅNG GJORDE DET MYCKET ONDARE ATT SLÄPPA IVÄG DIG. JAG TYCKER SÅ HIMLA MYCKET OM DIG OCH I DIN FAMN KÄNNER JAG MIG HEMMA, DÄR KÄNNER JAG MIG TRYGG...

PUUUUUSS ♥♥♥


______________________________________________________________________________________________

Direkt efter att jag kramat, pussat o vinkat av älsklingen gick jag som jag lovat direkt hem till mormor o lämnade busskortet. Hon bjöd på lite frukt o mineralvatten.

Nu har jag pratat med älsklingen igen, det var ju strul med tunnelbanan (rökutveckling skyller de på men det skulle inte förvåna mig om det egentligen handlar om självmord nått annat...) så älskling han som tur var kliva av i Gamla stan eftersom t-banan inte stannade vid t-centralen. Stackarn, fick gå till centralen, men jag pratade med honom o allt var lugnt sa han. Skönt att höra :D

Har duschat nu oxå det var skönt! Nu tänkte jag ta och titta vad det e på TV ikväll o koppla av med ett glas vin...

Men vi höres.

Kramar


Kommentarer
Postat av: CARRO

Kul att du har träffat någon du tycker om. Är glad för din skull! =)

2009-09-05 @ 22:17:58
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0