Tidigt godmorgon.

Vaknade för en stund sedan av att jag jag jätte kiss nödig, extremt röksugen o hade dunderont i hlasen. Kul!

Känns inte som om jag kommer kunna somna om heller, känner mig klarvaken fast kl inte ens e 4...

Idag e  det rond och för min del blir det garanterat läkarsamtal. Vi får väl se vad som händer men jag tror o hoppas på att de tar bort x-tra vaket. Sen vet jag inte riktigt mer vad som händer idag. Kanske får jag gå ut en stund oxå om jag har tur?? har inte varit ute på 6 dagar nu...

Halsen gör så ont, ska nog fråga om jag kan få nått varmt o dricka. d e en snäll personal som sitter med mig så d tror jag nog, kankse.

sen kanske jag lägger mig o läser en stund.

ha d bra. kraaam



mitt gigantiska blå märke sen alla tusen försök de gjorde på piva för att hitta blod... ser värre ut på riktigt....

Kommentarer
Postat av: alec

jag blir så ledsen, jag som verkligen trodde att alla vi vackra människor med trasigt förflutet skulle klara oss. Är vi påväg under jorden gumman?



JAG TROR PÅ DIG det gör jag verkligen, du är underbart fin tjej med mycket kraft lyssna inte på dina dumma tankar, se ljuset.. iof det är lätt för mig att säga som också sitter på en avdelning, men iaf för att jag ska må bra, UTAN BENZ, och du försök att inte ta så mycket (hela tiden) det blir bara jobbigare att bli av med..



egenltigen är det så mycket jag skulle vilja skriva, ja du vet kämpa, lev, va glad, kämpa så in i norden..



Jag kommer aldrig tappa hoppet om dig..

2009-09-14 @ 08:54:43
URL: http://bemyssuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0