Shopping, prat med vän och älskling!

Var som sagt i Hallunda med Marie förut idag, och det slutade med liite mindre pengar kvar på kontot, hmm ja.

Vi började med att unna oss att äta en varsin paj med god sallad till o massa prat om allt möjligt:



Efter det begav vi oss till alla affärer förutom de tråkiga mat affärena, hi hi.

Jag shoppade detta:


2 flaskor vin, ett "paket" med 4 jätte snygga vin glas, ett par örhängen som jag kan ha 24/7 och ett sött rosa armband!!!

Så nu har jag äääntligen mina EGNA vinglas och vin hemma om jag känner för det. Och det roliga e att jag nu kan använda mitt lilla vin ställ som jag fick av Anna (var inlagda samtidigt i våras)... Så nu känns det som att jag e vuxen PÅ RIKTIGT, ha ha ha - jag e konstig!


Fin - fint!!!
______________________________________________________________________________________________

Sen åkte vi hem, jag gick inom mig för att lämna grejjerna o sen gick jag till mormor. Skulle hämta busskortet tills imorrn, men fick stanna en stund o hon bjöd på jordgubbar och grädde, muuums :)

Kom väl hem runt 17 tror jag, minns inte riktigt. Pratade med älsk o han kommer med buss imorrn till stationen kl 12 så jag ska vara där o möta honom.

Ja och nu sitter jag här, alldeles slut i huvudet o i kroppen...
Men det har vart en trevlig dag iaf :)


Min lilla "SÖT-BULLE" även kallad "KÖTT-BULLE" när hon ser ovanligt tjock ut som bilden till vänster, tagna igår ♥♥♥
_______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag väl få i mig nån middag, sen ska jag bada/duscha, o sen slappa framför teven!

Hoppas ni får en bra kväll allihopa!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0