Rent Hus!

Eller jag kanske ska säga ren lägenhet??!!

Nu har jag städat o fixat klart! Ja jag vet REDAN! Men jag orkade inte vänta o när jag väl sätter fart - då går d fort, så nu e det över för denna vecka! Sköönt!

Nu ska jag äta lite frukost, hoppa in i duschen osv...

Just nu lyssnar jag på denna låt:


Gammal som gatan, men jag diggar den :)

Har precis slängt iväg 3 sms oxå... Bla till Susana för att få bekräftat att hon kommer kl 10. Juste ska ringa öppenvården oxå.

Känns tråkigt att klockan bara e 8.40... Men jag har ju varit vaken sen 4.30 imorse o redan fått en hel del gjort.

Tror jag ska föreslå promenad om Susana kommer, om hon nu vill gå ut i regnet, men d e ju bara vatten...egentligen.
Nää nu ska jag ringa!

Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack detsamma!

Håller med dig. Skulle bara operera mig om det hänt en olycka eller så.

2009-09-04 @ 11:09:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0