Promenix, prat med älsk och dusch m.m!

Det blev iaf att jag tog en snabb promenad, kände bara hur jag ville ut o röra på mig! Det var skönt, speciellt eftersom NU känns d som om jag har hamnat på banan igen - det här med maten o viktnedgång m.m. jag satte ju ett mål till den 10 oktober (att jag ska väga ett visst tal) o först nu inser jag att för att nå dit på drygt 1 månad måste jag kämpa HÅRT! Så nu blir d INGE mer äckel för min del o det ska bli minst 4 promenader i veckan!! Typ...




_______________________________________________________________________________________________

Sen när jag kom hem diskade jag o torkade lite bord m.m. Sen ringde jag mamma en snabbis.

Sen ringde jag min älskling♥
Det var såå skönt att höra hans röst igen, och att han läser min blogg varje dag gjorde mig jätte glad. Men han hade blivit orolig när han läste inlägget för ett par dagar sen när jag mådde skit o det var ju inte meningen. Men d sa jag oxå - (men det betyder väl att han bryr sig om mig o tycker om mig, om han blir orolig dvs...)

PUSS PÅ DIG ÄLSKLING, VI SES PÅ LÖRDAG, TRALLA LA LA LAAAAA ♥♥♥
_______________________________________________________________________________________________

Nu har jag precis tagit en välbehövlig dusch -d var skööönt! Så nu ska jag bara slappa framför teven lite... Law and Order kl 22, jääääyyy!!! sen kryper jag nog ner i min skööööna mysiga dubbelsäng!

HOPPAS ALLA NI LÄSARE FÅR EN TREVLIG KVÄLL!

Det första jag ska göra nu e att ta hand om min ylande (jag-vill-gå-ut) bäbis!


Pussilussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder får du lägga in själv..

kul du gillar min blogg.. kram

2009-09-02 @ 22:10:25
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0