Piercing ! ! ! !

Yep d e sant. I eftermiddags åkte jag o en annan jätte gullig patient här in till East street o jag fick ääääntligen göra min piercing i tungan jag har velat gör sen jag piercade mig för första ggn för exakt 2 år sen. Det var lite nervöst men Jeanette följde med in o höll handen....så snäll.

Och det roliga var att det var samma kille som piercade mig sist fast då i Tumba. Nu har han börjat på East Street istället - o han kom ihåg mig. Det var lite kul.

Sen passade jag även på att skaffa en kortare stav o en ny "pärla" (bling bling sååklart) till min moushe(stavning?).

Det hela gick på en del så nu får jag leva på vatten, he he he. Nää men hade faktiskt sparat undan lite pengar för en gångs skull. Allt ordnar sig nog.

Hur det känns? Ja d känns jävligt skumt. Gör inte ont, bara ömmar o spänner lite. Hade svårt att äta kvällsfikat för det e hur lätt som helst att man biter i kulan istället o det sa pieraren att det gjorde "AJ AJ SÅ GÖR MAN D LÄÄÄR MAN SIG ATT INTE GÖRA DET IGEN"!
Så jag tuggade sakta i mig fikat men det mesta sköljde jag ner med varm choklad.

Ok det e ju nu en hel del man inte får göra... På 6-8 veckor. Ja tungan e den som tar längst att läkas...

Man får inte dricka vaaarm dryck, inte kyssas(inget oralt umgänge sa han o skakade på huvudet ha ha), inte dricka alkohol, inte göra det ena, inte det andra bla bla bla. O så ska man ju skölja med koksaltlösning efter VARJE gång man haft nått i munnen eller rökt...Daahhh.

Men d känns kul. Vill ni se bild bevis?
Hmmmmmm.......















OKI:





______________________________________________________________________________________________

Hur jag mår - det tar vi imorrn efter att jag har varit hos ögonläkaren för att jag gav mig själv ganska rejäla knytnävsslag...mmm ja jag känner mig piinsam.

Kan iaf tala om att jag fått byta rum oxå till det jag ALLTID brukar ha när jag e här på 78:an, Im happy.

Hade läkar samtal tidigare idag oxå, höjning av Anafranil o Theralen, personalen ska ta blodtryck o puls 2 ggr/dag, det ser ganska ljust ut när det gäller MBT terapin yes, det blir nog bra till slut.

LOVE YA ALL♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0