Orka...med nån rubrik asså!


He he he, d där e jag om 20 år...


Jag har sovit jätte gott inatt, sträckt ut mig över heeela sängen o säkert snarkat som en gris. Vaknade av väckarklockan 8.30, låg o drog mig o gosade med Nova i 10 minuter sen ringer mammsen. Gick ut o rökte o drack kaffe samtidigt som jag pratade med henne.

Så vad händer idag hos mig då.

Kl 11-14 ska jag tvätta, tvätta o tvätta! Har tvättstugan med andra ord.

Kl 13.45-14.30 ska jag ligga på med telefonen o förhoppningsvis försöka komma fram till tidsbokningen till Tandläkarhögskolan...

Yes, thats it. Sen tänkte jag fixa med några projekt här hemma. Gå till soprummet med en del skräp, kasta vanliga sopor, städa o rensa i städskåpet som ser ut som ett bombnedslag.Ev fixa nått annat skåp eller kanske min byrå - vi får se...
______________________________________________________________________________________________

Hela familjen Spears var tillsammans för nån dag sen o kopplade av vid en pool i miami.


Pappa jamie med Sean Preston 3 år, mamma Lynne, Jamie-Lynn och dotter Maddie 1 år o så Brittan med minstingen Jayden james 2 år.

Källa msn.se (kika gärna in där för mer bilder)
______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag ta o sätta lite fart här...

Pussiluss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0