Ööööhhh vad ska jag skriva för rubrik nu då?



Vaknade 8.30 när väckarklockan ringde för en gångs skull. Han fixa en kopp kaffe sen ringde mammsen som vanligt...

Idag ska jag kl 10.50 bli hämtad av min psykolog. Sen hem, kl 13.45-14.30 e det att ringa tandläkarhögskolan för 3.e dagen i rad o hoppas jag kommer fram så jag kan boka nån tid. Sen efter det ska jag ta en promenad upp till mamma för Nova har BITIT sönder ena handtaget till min nya bag som jag köpte för ett par dar sen, kuuul - not. Så mamma ska försöka hjälpa mig att laga den, om d nu går (kattjävel)...

Sen ska jag mamma o syster gå över till mammas väninna för på måndag ska hon avliva en av deras hundar Boss, som e 9 år o lider av många olika saker bla har han jätte ont i höfterna. Så vi ska dit för ett sista farväl. (jag ska säga till honom att hälsa Nellie från mig o att han ska leka med henne i himlen). Usch d e såå tragiskt. Han har lixom alltid funnits känns d som, varje sommar när vi varit ute o grillat osv så har han alltid varit med. Han har det största o varmaste hundhjärta jag vet, han e godheten själv lilla Boss... Aja...

Sen händer väl inge mer idag förutom d vanliga - pyssel o fix här hemma emellanåt.

Ha en dunder bra dag allihopa :D

KRAMAR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0