Ont i halsen.



Har bajs ont i halsen kan jag tala om, vilket jaag nästan jämt har på morgonen nu för tiden.
Jaag har sovit jätte lite inatt, somnade runt kl 2 o vaknade nu kl 6, det blir ca 4 timmars sömn så mitt humör e inte det bästa så folk får passa sig för mig idag för jag känner mig väldigt lätt irriterad.

E inne på min andra kopp kaffe, muuums som jag alltid säger men d e ju så gott :)

Sitter här vid fönstret i mitt rum med min myyysiga kofta och känner den kyliga vinden som letar sig in genom fönstret jag har öppet då o då samtidigt som jag ser hur himlen sakta men säkert blir ljusare o ljusare...mysigt faktiskt.

Idag kommer lilla mormor på besök vid 13 tiden...
Ska bli kul att träffa henne men d e inte så kul att hon kommer se mina omlagda armar, hon blir så olycklig varje gång - säger d tydligt, o ja jag får dåligt samvete nu, nått som inte har i tankarna när man "gör det"!

Borde kanske försöka somna om nån timme men jag orkar inte (hahhaa) för nu hr jag lixom klätt på mig o allt. Får hoppas att det blir lättare för mig att somna ikväll istället.

Nu ska jag gå o ta mer kaffe (ja 3:e koppen men de e ej stora) o röka min bump!

HA D GÖTT!



(jag just NU med musik i öronen, ser ni hur nyvaken o trött jag e?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0