Ny header, ja jaag veeet...

Men jag looovar, nu ska jag ha bloggen så här ett bra tag för nu blev jag riktigt nöjd.

Själva bakgrunds designen e asså gjord av Jessica, den fanns bland hennes gratis designer. Men MYCKET har jag gjort själv som tex headern... ja jag erkänner - lite stolt e jag allt!

Just nu sitter jag o myser i soffan o tittar på CSI MIAMI (reklam), nyduschad o fräsch!

Imorrn blir d stoooorstädning här hemma.

Just d fick tid till tandläkaren den 18/9... 150 kr/besök kostar det, liite skillnad på "vanliga" tandläkaren... Spelar ingen roll vad de gör - 150 spänn per gång och man kan få dela upp betalningen, superbra med andra ord. Ett stort tips till er om ni inte har råd att gå till Folktandvården...

_______________________________________________________________________________________________

Nää nu börjar csi igen.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0