Ny design!

Ja d blidde ingen psykolog för hon har blivit mormor, tydligen så kan man inte gå till jobbet då o inte ens ringa OCH TALA OM att man inte kommer - det går ju tydligen inte när man blivit mormor, så nu vet alla det. GRRRRRRR!!!

Ja, och som ni kan se så har jag lite ny design på bloggen! Tack vare Jessica. Jag tog en av hennes gratis designer för att pröva. Sen har jag ju gjort om + lagt till lite själv bla fick jag göra om besöks räknaren, skriva ny pres i menyn o sånt jag inte tänkte på när jag tog bort den gamla...

Men nu tycker jag att det ser ok ut...iaf ett par dagar, he he. Ni som har följt mig ett tag vet att jag byter design lika ofta som man byter strumpor - typ, men men...

Aja Nu ska jag äääntligen äta lite frukost!

Bye bye lingon paj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0