MMmm kaffe gott :)




Nu ger jag upp sömnen för detta dygn. Har "bara" vaknat 2 ggr inatt. Första gången klockan 00.15 och nu 3.50. Jag tog theralen o lergigan första gången jag var uppe - därför lyckades jag somna om.
Nu e klockan snart 4.35 o jag känner att det e ingen mening med att försöka somna igen.

Näpp, nu ska jag vara vaken! HELA DAGEN! O får dåförhoppningsvis sova bättre natten som kommer.


Sitter o dricker Wiener Melange kaffe i en jätte söt katt mugg just nu.

Tänkte första inte fråga om jag fick kaffe, för det brukar alltid vara ett BIG NO NO innan kl 6, men jag fick - o det godaste oxå! Hihi!

Ja vad mer kan jag säga denna måndags morgon?
Jo måste ringa min godeman om en sak idag, sen så hoppas jag att jag får ett samtal från MBT-teamet...man ska ju alltid hoppas lr hur??!!

JO juste, örat känns mycket bättre. Konstigt d där asså.

Aja.

VILL ÖNSKA ALLA MINA LÄSARE EN TREVLIG MÅNDAG!

KRAAAAM

ni måste läsa DETTA!!!!

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Hej! Gumman..hoppas allt är lite bättre o att du får börja sova på nätterna, inte kul när man vaknar hela tiden...Ha det så bra du kan, tänker på dig!

Kram

2009-09-28 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0