Lite ljus o hopp i allt det mörka?

Har sovit typ från 12.30 till 15 och nu för en gångs skull känner jag mig pigg - utsövd. Yeeaayyy tröttheten segrade inte.

Nu känner jag för att göra saker. Känner för att gå ut från de här dörrarna o röka en cigg eller köpa en läsk eller vadsomhelst, för bara några timmar sen brydde jag mig inte.

Jag måste kämpa. Jag måste vara utskriven senast den 23:e för den 25:e ska vi åka på kör resa o den SKA JAG ÅKA MED PÅ!

Dock har jag ont i huvudet - bultar o spränger... Chokladsugen - javisst!

Börjar riktiga Becka komma tillbaka?
Undrar d jag...



Nu ska snart Pernilla komma o avlösa Mark som sitter x-tra vaket just nu. Ska prata med henne om nått annat rum, om att ta bort x-tra vaket o om jag behöver nått från affären hur löser vi det???

(nånstans inom mig kan jag nu skymta ett hopp, ett ljus. jag kan inte ta på det ännu men jag kan skymta det som sagt var och det betyder mycket. att jag vill följa med på körresan, att jag vill vill sjunga - att jag vill göra saker det betyder att allt hopp inte e bortblåst, eller hur? och att jag längtar efter MIN sköna dubbelsäng, jag längtar efter min lägenhet, min lilla tjej där hemma, det e stort d oxå. som sagt - kan skymta ett ljus, ett hopp, men jag vet även att närsomhelst kan det blåsas ut - och allt blir svart igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0