Klubbad oxe

Jag somnade igår utan mina natt mediciner. De hade varit på mig o försökt få i mig de men jag sov så djupt. Det var nog Anafranilen jag blev så trött av som jag fick kl 20. Blev som en klubbad oxe... Pang sa d bara o jag minns inge mer.
________________________________________________________________________________________________

Idag vaknade jag kl 10.30 av att mina ögon var jätte svullna, men nu börjar det bli bättre. Har ätit frukost/lunch, e inne på min andra kopp kaffe o jag kan inte röka för d gör så ont i halsen o munnen...grrr.

Väntar på att bakjouren ska komma upp o göra en ny bedömning om jag behöver x-vak fortfarande eller om de kan ta bort det. Snäääälla farbror/tant doktorn ta bort det...
Ja d sitter en personal några meter ifrån mig hela tiden fortfarande... Suuuck
________________________________________________________________________________________________

Jag måste se till att bli bra. Måste se till att komma ut härifrån, men just nu e viljan o kraften långt, långt borta.
Kanske hittar jag de snart igen...


____________________________________________________________________________________________

Daaaahhh jag e totalt nerdrogad - ser ni d på mina ögon...

Välkommen till psykvården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0