Känslorna agerar virvelvind...

Nu har jag storbölat, bränt mig (igen), duschat med 1 personal ½ meter ifrån mig, ätit kvällsfika (lite) o så hamnar jag här - med en personal sittandes 1 meter ifrån mig o bara stirrar på vartenda knapptryck jag gör på datorn. Tydligen ska jourläkaren komma imorrn nångång o göra ny bedömning ang X-Vaket (snälla, låt de ta bort det)...

Mina känslor - ja de som jag har tappat nånstans kom ikapp mig o tårarma sprutade. Fick theralen, cisordinol o 10 mg stesolid ändå dröjde det så länge innan de hjälpte att jag brände mig... Aja skit happens.

Än så länge lever jag... Och det var helt amazing att Susana ringde hemmifrån mig och jag fick prata med Nova och att HON SVARADE! Hon jamade rätt in i luren flera gånger - min lilla skrutta! Usch vad jag saknar henne...



___________________________________________________________________________________________

Nu börjar kvällsångesten göra sig påmind... HATAR KVÄLLARNA!!! E rädd att jag flippar ur totalt, men jag skaaaa försökaaaa praaataaaa istället som personalen sänger...

Men det kommer inga ord när jag öppnar munnen o försöker... Dock när jag inte försöker då känns det som orden kokar sönder inom mig tillsammans med mina känslor som agerar virvelvind - och jag vill bara försvinna.

Nu fick jag precis 20 medicinen - 100 mg Anafranil och 10 mg stesolid...
Äter ca 50 mg benso/dag nu = INTE bra!!!

Känner dock även nu att tröttheten börjar komma... Det tar på krafterna att ha ständig ångest...
Ev ska jag prova nikotin plåster inatt men jag har ej bestämmt mig ännu - vi får se.
______________________________________________________________________________________________

Får paniiik varje gång jag känner att jag behöver gå på toa, det e ju inte så jätte kul med nån som står 5 cm ifrån o glor... Jaa jag ska sluta gnälla men nånstans måste jag få göra det...

Nu ska jag gå o se om nån tittar på Idol o se o jag orkar titta på det i längre än 5 minuter som e max rekordet sen jag blev inlagd...

HURSOMHELST, TA HAND OM ER VÄNNER!

PUSS O KRAM


(ja jag har skador på kinderna, ja jag e drogad, nej personalen märkte inte att jag tog kortet NU)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0