Jajjemensan.

Vart o shoppat lite till för pengar jag inte har. Konstigt att det går tycker jag...
Blev iaf en lång snygg tröja o ett armband.

Bild på armbandet (dålig sådan men jag pallar inte)
_____________________________________________________________________________________________

Har pratat med Susana o mamma i telefonen. Runt 19 ska jag prata med älskling, åhhh vad jag saknar hans röst, hans kramar, hans pussar - HELA HAN!

JAG SAKNAR DIG FREDRIK ♥♥♥
_____________________________________________________________________________________________

Jag blir så ledsen för nu har personalen här fått reda på att remissen till terapin jag snällt har väntat på i 1 år och 1 månad aldrig har kommit fram. KUL (fuckfuckfuckfuck)
Det betyder, både enligt mig o personalen, att min psykolog måste ha ljugit mig rätt upp i ansiktet.

Just nu har jag god lust att köra upp en stövel nånstans i henne... men det blir svårt eftersom jag inte ens vill träffa henne ännu. Pallar inte d. MEN jag ska ge henne EN chans att förklara allt detta på. EN chans som sagt.

Och nu e läkarna o personalen här på henne som oxar. Hon ska skriva ny remiss BUMS - med en gång o personalen här kommer ringa o kolla henne. Har hon inte skickat iväg en ny remiss tills på måndag då ska personalen här kontakta hennes chefer...
Herreguuuud va d bubblar inom mig av ilska, ledsenhet o bara FUCK U INGRID!


_____________________________________________________________________________________________

Förövrigt väntar jag just nu på att Pernilla ska komma. Måste råd-fråga henne om en sak jag behöver köpa...

Sen kan jag tala om att jag numara har PMP (promenad med personal) och omvårdnads-vak( dvs att nån håller ett vaaaakande extra öga på mig) och så har jag fått en ny medicin - temesta. Den verkar fungera bra faktiskt, känner mig glad, pigg o lugn av den på samma gång faktiskt.

Annars rullar dagarna på som vanligt på en psyk avdelning.

Nu ska jag dricka mer kaffeeee....mmmmummmssss

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0