Jaha godmorgon då...

Kan ju tala  om att jag varit vaken sen kl 3 - oooooomöjligt att somna om, d går inte. Somnade väl runt 20.30 igår-helt utslagen av d där javla droppet. USCH!! Ja nu hoppas jag verkligen att det gör nån nytta o att jag börjar må bättre snart(ännu känner jag ingen skillnad).

Nu e kl 4.50, kan ju trösta mig med att jag får kaffe om 1 timme o 10 minuter...heeehh.


Ja jag kan ju skriva att jag sitter i mitt mörka rum o bloggar nu...

O en sak kommer till 90% hända idag o jag e skiiiiit nervös/glad/pirrig/rädd på samma gång?
KAN NI GISSA VAD??? HIHI

Men d dröjer, e ju typ fortfarande natt. Kommer ihåg hur mysigt d var för ca 1½ månad sen när jag vaknade vid den här tiden o det var ljust ute...fuuusk, hatkärlek till hösten..hmmm

Nää nu ska  jag kika runt lite på datorn,sen ska jag gå o röka ännu en cancerpinne :P

PUSS KRAM

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Rebecka. Hoppas att du mår bättre och du har fått svar när du får börja gå i terapin. Nova mår bra. Hon äter, blir kelad och som vanligt här.



Kram Marie

2009-09-22 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0