Jag orkar inte

vara vaken längre... Problemet e bara att jag e aaaaap pigg. Ligger här i sängen o undrar hur 17 jag ska lyckas somna sen om 1 timme ca...

Kan nu glatt tala om att jag inte längre har ONT i tungan, nu känns d bara "torrt" o skumt - bra ord??

Har tagit lite ego bilder med web camen... rökt... pratat med Tina & Jeanette här på avd. Hmm ätit kvällsfika.

Ja klockan går så     s e g t....

Imorrn SKA JAG MED på morron promenaden och en till prommis ska d bli efter middagen... måste ju passa på att njuta av höstens alla färger o dofter, hihi.

Ska ringa Susana imorrn oxå o höra om hon kan följa med mig hem en sväng nu i veckan. Behöver kolla post o hämta ett paket :P

Säger gonatt nu vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0