Jag andas in den friska luften genom fönstret...



Gårdagen igår var aaaabsolut inte min dag. Det var tårarna, paniken och bältessängsångestens dag.
Fy faaan för gårdagen.


Men idag tar jag nya tag, hoppas jag.

Var uppe kl 5 imorse duschade o åt en snabb frukost vid 7-7.30

Kl 8.10 hade jag tid hos tandläkaren vilket gick jätte bra, fick sällskap dit o tillbaka eftersom jag fortfarande bara har PMP. Fick en redig kopp wiener melange när jag kom upp på avd igen (snäääälla regina :).

Nu sitter jag o väntar på att få träffa en läkare som ska titta på både mina fötter o min ena hand som svullnat upp till en ballong typ - blir nog penicilin igen :/

Sen så kommer nog nån ögon läkare o ska titta på mitt svullna, onda o suddiga öga (jag jag gav mig själv flera knytnävsslag i brist på annat jag kunde skada mig med)

Efter kl 13 ska jag o Pernilla åka till skärholmen som d ser ut nu o köpa en ny BRA väska åt mig. Yes!

Sen när jag kommer tillbaka till avd efter d DÅ kommer kanske, det där jag pratade om igår att jag ska göra som e kul för mig själv, hända. Hoppas hoppas hooooooppaaaaaas :)

E bajs trött så jag skulle inte förvåna mig om jag tar nån nap snart oxå...

HA EN TOPPEN FREDAG, JAG SKA GÖRA ALLT JAG KAN FÖR ATT JAG SKA HA EN.
(inget kan bli värre än d var igår hoppas jag iaf)

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Annie

Hahah, justfan, jag jar försökt få till det där. Det går bara inte, helt sjukt. Men bra att du sa det, för det hade jag glömt.. :D

2009-09-18 @ 10:45:29
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: alec

du är stark

2009-09-18 @ 11:28:51
URL: http://bemyssuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0