I breathe...

Jag har:

  • Vaknat kl 5 o gått upp
  • Bäddat sängen
  • Ätit ORDENTLIG frukost
  • Varit med på morgon samling
  • Gott 30 minuters morgon promenad i solen
  • Duschat
  • Fått såren omlagda
  • Ätit lunch (inte bara petat i den)
Och nu sitter jag med laptopen i "hörnan" där alla sitter och dricker kaffe, muuuums!
Kaffe smakar bäst efter maten.

Tycker det har varit en bra dag hittills.
(ändrat kl 20.22 efter för många ångestattacker o ner drogad av meds)
_____________________________________________________________________________________________



Och det pirrar i mig nu när jag kanske ska "göra en sak" som jag länge velat. Absolut inget märkvärdigt men ändå nått kul för mig, vi får väl se om det blir nått...

Men jag e ändå rädd, för mig själv, mina svängningar, mina handlingar o mina tankar.
Jag har fått Inderal insatt som tydligen ska hjälpa mig mot mina dissociationer...hmm kul.

Känner en krypande ångest längs ryggraden för jag e väldigt orolig över någon jag känner. Jag ber till Gud och alla man kan be till att hon INTE gör nått dumt mot sig själv.

Jag avslutar mitt inlägg med en underbart vacker sång - och den stämmer. JAG ANDAS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0