Hej alla glada!

Nu ligger jag i sängen, den skööööna sjukhus sängen som e helt obäddat o i en enda röra o bloggar. Har varit uppe o ätit frukost, vart med på morgon samlingen, fått en kontakt person för dagen som jag AVSKYR värre än pesten(alla patienter gillar inte henne. Hmm bra start på dagen.

Min tunga gör mindre ont idag vilket e att jävligt skönt tecken, men jag fortsätter ändå med att skölja med koksalt eller listerine efter jag haft nått i munnen.

Ja nångång idag ska jag ha läkar samtal o då få reda på mer ang min terapi, kanske får jag tom reda på ett datum...
Jag drömde faktiskt inatt att personalen sa till mig "REBECKA DU HAR EN TID NUUU DU SKA TILL MBT"
önskar så att det vore en sann dröm.

Jag känner av Herr Ångest men än står jag ut. Igår, innan telesamtalen, fick jag en ångestattack o bara storbölade. Men som jag skrev så var ssk Annika jätte snäll som alltid o pysslade om mig, gjorde blåbärssoppa eftersom jag inte kunnat äta av middagen pga tungan, gjorde fläta på mig o fick mig tillslut-som alltid-att skratta.



NU SKA JAG FANIMEJ KOMMA UR DETTA, JAG VILL HEM, TRÄFFA ÄLSKLING OFTARE, PUSSA O VARA DEN MAMMA JAG VILL VARA TILL NOVA. DÄRFÖR BER JAG TILL ALLA HÖGRE MAKTER SOM FINNS - SNÄLLA GE MIG EN PLATS I MBT TERAPIN, JAG VILL KÄMPA, KÄMPA SÅ KNOGARNA BRINNER.

JAG TÄNKER INTE LÅTA MIN SJUKDOM SEGRA, NEJ JAG SKA SEGRA ÖVER DEN. JAG SKA HITTA LJUSET I TUNNELN OCH TA MINA FÖRSTA STAPLANDE STEG UT I VÄRLDEN MEN JAG VET ATT JAG KLARAR DET.

JAG VET ATT JAG HAR MÅNGA SOM BRYR SIG OM MIG, TYCKER OM MIG FÖR DEN JAG E OCH DET E JAG TACKSAM FÖR.
MED OCH FÖR ER SKA JAG TA MIG UR DETTA HELVETE EN DAG.
(bara ni inte ger upp hoppet om mig)

JAG KOMMER BEHÖVA ER SOM KRYCKOR DOCK, MEN OM JAG KÄNNER ER RÄTT KOMMER NI VARA MER ÄN SÅ.

NI KOMMER VARA MITT ALLT.

(Denna text går till Fredrik, Marie, min familj o alla andra jag kommer träffa på vägen ut ur den svarta tunneln)

Puss på er♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0