Hej å håå med Becka Bus!

Hej alla barn nu blir det barnprogram titta nu här vad BeckaBus tar fram:



BILDER:




Hårborttagnings spray, 3/4 ärms kofta(myys), ny bra väska(hållbar) o en vatten flaska fanns i de 3 påsarna!!!

______________________________________________________________________________________________


Förra dan jag shoppade köpte jag detta, 2 par mjukisar o en "sportmunkjacka"....

______________________________________________________________________________________________


I förrgår kväll va patient Hanna så snäll o gjorde en sån här fläta på mig :)
____________________________________________________________________________________________

Nu ska jag ut en sväng med en personal o röka o andas in frihetsluften. Ångesten e här när kvällen e det.

Har sovit 1½ TIMME oxå.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Becka! Hoppas du mår bättre nu. Längtar efter att du ska må bättre. Du får gärna höra av dig. Kram Marie

Ing-Marie hälsar så gott. Sköt om dig från oss båda.



Puss Puss

2009-09-19 @ 23:43:48
Postat av: JosefinEmilie

Har suttit och läst din blogg nu en stund och känner igen mig i såå mkt. Jag hoppas verkligen att du får må BRA snart gumman. det förjänar du. KRAM!

2009-09-19 @ 23:47:09
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Postat av: alec

mycket fina grejjer tjejen...

nja det är nog slut med pojken.. eller kanske, jag vet inte, vi skulle höras kl 13. :S

2009-09-20 @ 10:01:04
URL: http://bemyssuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0