Hågelby here I come!

Om ett par timmar då da...





Vaknade ca 8 av mammsen som ringde o väckte mig. Kl 10 kommer Susana, vi ska ta med oss matsäck o kaffe o åka till Hågelby parken en stund! Det ska bli myys. Om det inte börjar regna dvs men d finns gott om ställen där man kan ta skydd, o så tar jag nog med mig min rosa regn jacka :)

Nu sitter jag här o dricker morgon kaffe, muuums. Min väckar klocka tjuter för fullt o jag orkar inte gå o stänga av den... Höjden av lathet eller vaddå???

Läängar sååå tills min jacka kommer som jag har beställt. Hoppas verkligen att jag kan ha den. Men jag tycker att jag borde det nu när jag har gått ner ca 4,5 kg kanske lite mer tom :)

Ska ta o boka tvätt tid nu när jag ändå sitter här vid datorn oxå, har glömt att göra det.

Hoppas ni alla läsare får en dunder bra tisdag!

Hörs lite senare :)


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh vilken sötnos (:



Nej, dt kommer garanterat gå fort.

Det ska bli supermysigt!

Nej, vi har inte varit ihop så länge, 5 månader till helgen! (:

2009-09-08 @ 08:40:24
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

gimp kostar inte!Allt bra med dig denna Onsdag?



*Nu har jag laddat upp 2 videos från photoshop där jag förklarar olika saker =) Kika gärna in..Skratta gärna..Det mår man bra av!*

2009-09-09 @ 12:15:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0