Gooood Morgoon :)

Yes, Becka is vaken! Fattar inte, somnar jag INNAN kl 23 så vaknar jag såhär tidigt men efter kl 00 då kan jag sova som en gris. Aja, jag kanske lyckas somna om, om en stund - om jag vill. Det tråkiga med att vakna så här tidigt NU e ju att det fortfarande e svart som natten ute. Man kan ju tro att d e mitt i natten...hmm.



______________________________________________________________________________________________

Btw, upptäckte för ett par minuter sen att jag glömt sätta hem telefonen på laddning så den var helt död o har säkert varit redan igår för jag märkte då att det var väääldigt lite batterier kvar i den, men som sagt, jag glömde lägga den på laddning. Hoppas ingen Viktig person har ringt (tänker mest på dig älskling - men vi hörs senare idag/kväll, eller hur?!♥)

Sitter här med en kopp kaffe o ett glas cola light - guud vilken bra start på dagen jag får, he he he.

Som sagt idag e det stoooorstääädning som står på programmet o kl 10 kommer Susana. Vi får se om jag väntar tills hon kommer så jag får städ hjälp o sällskap men känner jag mig själv rätt så kommer jag hinna städa innan hon kommer, om jag inte somnar om dvs - annars, vem orkar vänta. Men jag ska ju iaf vänta tills kl blir 7 så inte några grannar har nått att klaga på. Kanske inte e så kul att bli väckt av en dammsugare kl 5.15 på morronen??!!

Sen ska jag väl försöka få tag i min psykolog oxå som har en jävla förmåga att ställa in varannan tid jag har hos henne, så har det iaf blivit den senaste månaden. Antingen så har hon varit sjuk, glömt bort vår tid, fått nått viktigare att göra eller som igår - blivit mormor, och nästan 9ggr av 10 har hon INTE ringt o meddelat sig. Detta gör mig sååå förbannad rent ut sagt. Hon säger att hon tycker det e viktigt att vi träffas regelbundet - men när hon "håller på" såhär börjar man ju undra... Ahhhh!
______________________________________________________________________________________________

Imorrn kommer älskling hem till mig. Ska åka o möta honom på centralen, o så åker vi hem till mig. Känns underbart att få träffa honom, saknar hans kramar o pussar :P Men lite pirrigt e det att ta hem honom - och det nästan bara för att jag e rädd att han kommer tänka "vilket fult hem hon har"... Men jag har försökt förklara så mycket som det går hur d ser ut här o jag tror jag känner honom så mycket att han kommer nog acceptera mitt hem så som det e. Precis som han verkar ha accepterat mig så som jag e. Han e guld värd. E sååå glad att vi har fått kontakt, nu hoppas jag bara att det (snart?) så småningom blir seriöst mellan oss, och att han vågar berätta för fler av sina kompisar samt sin familj om mig. Men jag tycker samtidigt att det e bra att vi tar det lugnt, går sakta framåt o känner efter. Inge fel med det... Det ända jag börjar känna e lite tråkigt e ju att han bor så långt härifrån o därför känns d som allt tar längre tid än det borde... Men vi får se, det kanske inte ens e meningen att det ska bli vi - det får framtiden utvisa. Men jag erkänner starkt att jag HOPPAS av hela mitt ♥ att det blir vi två!!!

FREDRIK, JAG TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN & SAKNAR DIG. PUSS PÅ DIG HJÄRTAT♥♥♥

_______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag väl sluta skriva här - men jag har tråkigt, och det e mycket roligare att skriva här nu när jag har fiiin design, hihi!

Jag får iaf önska alla läsare en trevlig fredag, och för än gångs skull. Om ni har läst ända hit ner, kan ni inte slänga iväg en kommentar. Det skulle förgylla min städ dag något oerhört :)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, tack så hemskt mkt!

Vad snäll du är. Jättesöt blogg!

2009-09-04 @ 07:01:11
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0