Good Day?!

Vet inte vad jag ska skriva...ehh. JO jag sov HYFSAT inatt, vaknade bara 2 ggr. Åt en stadig frukost, gick med på morgon promenaden, har precis varit med på rörelse stunden... och e skiiit trött.

Jag ska nog hem en sväng senare i eftermiddag har jag bestämt. Ska hämta mitt paket o kolla posten o hämta cigg.
Mormor kommer vid 14 med mina nycklar så det blir nog att vi sällskapar hem.

Men jag stannar inte hemma nån längre tid - vågar inte ta några onödiga risker.

Men jag ska nog ta o passa på att hämta o lämna lite kläder oxå.

______________________________________________________________________________________________

Har precis haft läkar samtal. De ska fortsätta leta efter nått piller som gör att jag kan sova. Sen var d ok att jag åkte hem om mormor följde med o d tror jag hon ställer upp på.

______________________________________________________________________________________________

Nu e det strax lunch o kaffe - finally!

Och jag ska kolla mina pengar.

Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0