Gissa vad jag gjort idag...

sovit!

Konstigt eller hur. Nää, men lite har jag varit vaken oxå.

Jourläkaren har kommit 2 ggr idag o kollat i mitt högra öra som gör så saaaataaaans ont, men de hittar inge fel. De tror d kan vara nån inflamation i spottkörteln. He kul...nooot.

Så nu har jag ganska nyss fått en alvedon o en citodon mot smärtan - får se om det hjälper.

O så har jag fått 2 propavan extra för att jag ska kunna sova inatt...pleeeeaaaase låt mig få sova!

Har precis borstat gaddarna o sköljt med Listerine. Faaan kl e ju inte ens 21.00. Kl 22 får vi natt medsen, hur ska jag orka vänta så länge???

______________________________________________________________________________________________

MARIE - JAG HAR INTE GLÖMT BORT DIG VÄNNEN. GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN. JAG LOVAR ATT NÄR JAG KOMMER HÄRIFRÅN SKA JAG FIRA DIG RIKTIGT ORDENTLIGT. HOPPAS DU FÖRSTÅR. LOVE YA♥

(ringer imorrn om örat e bättre, pussa Nova)
______________________________________________________________________________________________


Fick hjälp att bättra på min hårfärg i förmiddags oxå...

Resultatet:


en ännu blondare Becka som stolt visar upp sin nya piercing (kortet taget NU)
______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag kika runt lite på datorn, kanske gå ut på avd lite o se om d händer nått...

AAAAAJJJ MITT ÖRA :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0